33 Titel
The use of uncertainty in new product preannouncements
how does it affect consumers' purchase decisions for really new vs. incrementally new products?Innsbruck, [03.06.2022]- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Understanding Gemütlichkeit
Gemütlichkeit within the Austrian hospitality industryInnsbruck, 20.06.2021 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Influencer brands
understanding the relationship between brands generated by influencers and their consumersInnsbruck, 31.05.2021 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Self-quantification
the effects of workout tracking on performance and motivation in strength trainingInnsbruck, 07.06.2022 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The family business brand
the influence of the family ownership on consumers' purchase intentionInnsbruck, 2020 Understanding the dehumanizing effect generated by repetitive tasks
the role of dehumanization in creativityInnsbruck, May 31, 2023Consumer-generated brands
an analysis of consumers' associations with brands generated by consumers versus companiesInnsbruck, 05.10.2020Comparing free associations and brand concept maps
an evaluation of the brand meaning of Fischer in cross-country skiingInnsbruck, 4th of June 2019No pain, no gain
fundraiser´s suffering as an act of uncommon goodness and its influence on donationsInnsbruck, 18.07.2021- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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Effects of self-tracking
an investigation of the effect of goal achievement on task enjoymentInnsbruck, May 2022 The effect of witnessing fundraisers' effort on donation
Innsbruck, 15.06.2021When your food stares back at you
<<the>> effect of anthropomorphism on advertisement evaluation & consumption choiceInnsbruck, 31.05.2022- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The taste of a smile
<<the>> influence of facial expressions on the effects of anthropomorphismInnsbruck, [2022] The rise of computer-generated content
Innsbruck, May 2018Preannouncement specificity and timing
the dependence of information content on temporal distance in new product preannouncementsInnsbruck, May 2017- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Brand meaning co-creation on social media
the meanings attached to brands created by influencersInnsbruck, December 2020 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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Consumer-generated brands
insights from professional and non-professional athletesInnsbruck, May 2020