48 Titel
Interpretation and practices of responsible tourism in hospitality family firms
Innsbruck, 15.06.2022“Ischgl-Gate” - secondary crisis communication in tourism
a critical analysis of social media discourses about the Covid-19 super-spreader destination in TyrolInnsbruck, 3rd of September 2021Marketing the familiy
the influence of different brand signals on the customer's behavioural intentionInnsbruck, December 2019- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Media discourses about Austrian and Swiss glacier ski areas in the post war decades
Innsbruck, 09.08.2021 Migrant workers in the tourism workforce
examining international tourists’ perceptions in the Tyrolean alpsInnsbruck, May 2020- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The motivation and subsequent motivational consequences of indoor sports climbers
a self-determination theory perspectiveInnsbruck, May 2018 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Motives for establishing or maintaining inter-organisational relationships in the tourism and hospitality industry
a family small and medium-sized enterprise perspectiveInnsbruck, May 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
No risk - no experience?
the role of sport motivation in mountain outdoor activitiesInnsbruck, 20.09.2022 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Organizational acculturation of seasonal migrant workers in the hospitality industry
an exploratory studyInnsbruck, May 2018 Practices of local authenticity and international front line employees in hospitality firms
a management approachInnsbruck, 05, 2019Reaching a tipping point? Contactless payment in gastronomy
how does contactless payment (card and mobile payment) influence restaurant tipping?Innsbruck, 31.05.2022The relevance of traditional languages for the tourism experience
Innsbruck, May 2021- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Risk taking and risk behavior of hikers
Innsbruck, May 2020 The role of leaders in stakeholder engagement in a tourism destination
Innsbruck, May 2019- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The role of pre-information, danger, signage and risk perception
an investigation of winter sports outdoor behaviorInnsbruck, 31.05.2021 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Small and medium-sized family businesses during the COVID-19 pandemic
Innsbruck, 28.05.2021