38 Titel
The influence of construal level on the need for stimulative products
Innsbruck, August 2020- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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International positioning of a B2B brand
the case of ADLER Lacke in the wood-processing industryInnsbruck, May 2019 Is more always better?
the effects of argument quantity and match on consumer brand responseInnsbruck, May 2019Leveraging existing brand assets for a D2C market entry
Innsbruck, 10.07.2022Luxury branding in B2B markets
Innsbruck, 31.05.2023- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Mouse tracking
indicating decision difficulty, ownership and willingness to payInnsbruck, August 2020 Online shopping fever!
the effects of time pressure and scarcity strategies on consumers in an e-commerce setting – a systematic literature reviewInnsbruck, 10.08.2022- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Option bundling and willingness to pay
an exploratory study conducted for BMW in the UkraineInnsbruck, May 2019 Reactions on algorithms
a systematic literature review of algorithm aversion and algorithm appreciationInnsbruck, May 2020The rocky road to effective strategy implementation
a review of challenges and success factorsInnsbruck, 27.05.2022- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Taking snapshots of brand portfolios using different lenses
Innsbruck, 30.05.2022Team player or lone fighter?
the impact of portfolio membership on brand performance in the FMCG sectorInnsbruck, May 2018- Das Werk ist online nicht zugreifbar