93 Neuzugänge

 
vom 7.7.2020
vom 6.7.2020
vom 23.6.2020
vom 26.2.2020
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    Volltext verfügbar

    Marketing the familiy

    the influence of different brand signals on the customer's behavioural intention
    Netzer, Kevin
    Innsbruck, December 2019
vom 28.11.2019
vom 11.11.2019
vom 28.10.2019
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    Corporate branding in horizontal acquisitions

    how the integration of corporate brands is influenced by the marketing fit and to what extent its redeployment affects the cost- and revenue-based synergies as well as the performance of the new entity
    Rothermel, Marcella
    Innsbruck, [2019]
vom 17.7.2019
vom 15.7.2019
  •  Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich

    Run to the hills!

    an ethnographic investigation illuminates ski touring in Tyrol
    Juffinger, Thomas
    Innsbruck, May 2019
vom 11.7.2019
vom 8.7.2019
vom 13.5.2019
vom 18.3.2019
vom 18.2.2019
vom 18.10.2018
vom 11.9.2018
vom 30.7.2018
vom 16.7.2018