93 Neuzugänge
vom 12.7.2021
Small and medium-sized family businesses during the COVID-19 pandemic
Innsbruck, 28.05.2021- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The role of pre-information, danger, signage and risk perception
an investigation of winter sports outdoor behaviorInnsbruck, 31.05.2021 Changing responsible behavior
implications for the development of sustainable tourismInnsbruck, 29.05.2021
vom 10.5.2021
vom 22.3.2021
- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Organizing for M&A success
an analysis of acquisition experience and its contextual dependenciesInnsbruck, December 2020 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
vom 16.3.2021
Soft adventure motivation: an exploratory study of hiking tourism
In: Tourism Review, (2020), S. 16 SeitenEmerald Publishing, 2020
vom 21.12.2020
Sport business in alpine tourism destinations
analysing factors of competitivenessInnsbruck, Oktober 2020- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Innovation management in ecosystems
the role of entrepreneurship and governance for value creation in tourism and hospitalityInnsbruck, 25. September 2020
vom 20.10.2020
Exploring the role of service quality, atmosphere and food for revisits in restaurants by using a mystery guest approach
In: Journal of Hospitality and Tourism Insights, Online First (2020), S. 19 SeitenEmerald Publishing, 2020
vom 28.9.2020
- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
M&A and innovation
contextual perspectives on non-organic growth and adaptation strategiesInnsbruck, 13.07.2020
vom 7.9.2020
Inclusive tourism as an opportunity for digital offer & destination development
senior marketing and digitalization of inclusive service chains as an opportunity for competitive advantage in alpine regionsInnsbruck, 27.07.2020
vom 17.8.2020
- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Tourism meets agriculture
sustainable concepts of a regional destination developmentInnsbruck, 27.05.2020
vom 20.7.2020
Hospitality entrepreneurs managing quality of life and business growth
In: Current Issues in Tourism, 22 (2019), 16, S. 2014-2033Taylor & Francis, 2019
vom 17.7.2020
Exploring the crowding-satisfaction relationship of skiers: the role of social behavior and experiences
In: Journal of Travel and Tourism Marketing, Online First (2020), S. 1-15Taylor & Francis, 2020
vom 9.7.2020
vom 8.7.2020
The impact of perceived CSR on employees in family firms
an investigation of direct, mediating, and moderating effectsInnsbruck, May 2020Migrant workers in the tourism workforce
examining international tourists’ perceptions in the Tyrolean alpsInnsbruck, May 2020