Schlagwort : Verbraucherverhalten
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Attention, eyecatcher!
how product design and elicited emotions shape consumer behavior: an empirical investigation in the child seat industryHofmann, Lorenz JohannInnnsbruck, May 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Made in Bangladesch - die Position der Frau in der Textilindustrie
kann ethischer Konsum die Lohnungerechtigkeit entschärften und einen Beitrag zur Emanzipation der Frauen leisten?Dolge, IlvaInnsbruck, März 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Consumers’ perceptions of sustainability signals in the context of fashion
a signaling theory perspectiveMaier, Sarah CorneliaInnsbruck, September 2019 From dim to bright
the effects of illumination on sensory perception : a lab study on information processingSchmidinger, DominikInnsbruck, 08. Juli 2021The willingness to pay for circular products
the role of production information for the promotion of sustainable consumptionCampagnolo, CarmenInnsbruck, September 6, 2023- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Cooking to cope
an exploration of consumers' cooking practices amidst the COVID-19 pandemicTesarczyk, JuliaInnsbruck, May 2021- Das Werk ist online nicht zugreifbar
Impacts of the Covid-19 pandemic on shoppers' exploratory behavior in the offline retail environment
Cheng, YuanyuanInnsbruck, May 2021 Construal level and sensory processing
abstract thinking attenuates perception of products on sensory levelTschertkow, AlexandraInnsbruck, June 2022- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Do effective customer journeys pay off?
touchpoint design and experience management in servicesGraf, JasminInnsbruck, may 2022 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Spirituosenkonsum in Deutschland unter Berücksichtigung der deutschen Teilung
Bouchette, MichaelInnsbruck Visual versus verbal elements in service advertising
the effect of endorser's facial expression and verbal content's tangibility on consumer responsesInnerhofer, Thomas ChristianInnsbruck, May 2020- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Die Bedeutung der Vor- und Nachkaufphase für Konsumerlebnisse im Dienstleistungssektor
Hörl, Anna MariaInnsbruck, 24. Juni 2020 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Beyond liquidity
nomadic consumption between detachment and attachmentErnst, NinaInnsbruck, August 2021 An automated approach to categorize textual consumer reviews on E-commerce platforms
Turba, MaximilianInnsbruck, January 2020Neuromarketing in E-Commerce
mouse tracking as a tool to uncover the cognition of a decision processHeimrich, AlexanderInnsbruck, Okcober 2020The influence of social interactions on consumers' intentions to buy fairtrade products
a symbolic interactionist role theory perspectiveWutzler, VerenaInnsbruck, May 2018Marketing the familiy
the influence of different brand signals on the customer's behavioural intentionNetzer, KevinInnsbruck, December 2019The effect of communicating the family firm status on customers' willingness to pay and job seekers' salary requirement
Gamper, ChristophInnsbruck, May 2020
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