Schlagwort : Verbraucherverhalten
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Attention, eyecatcher!
how product design and elicited emotions shape consumer behavior: an empirical investigation in the child seat industryInnnsbruck, May 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Consumption location and a products’ aesthetic design
how private versus public consumption influences aesthetic design perceptionInnsbruck, May 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Appealing Instagram advertising
the impact of organization’s & influencer’s credibility on consumer behaviour exemplified by Porsche SwitzerlandInnsbruck, May 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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The unboxing video: a new advertising technique
examination of the influence of video sound and video playback speed in unboxing videos on the intended consumer behaviourInnsbruck, April 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
It´s all about emotions!
how product design and emotional experiences affect consumer behavior in the long run: an empirical inquiry in the winter sports industryInnsbruck, May 2019- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The unboxing experience
relevance and impact on customer loyalty in the context of different product typesInnsbruck, May 2019 Packaging – the silent salesman
thinking outside the box: consumer reactions to tertiary packaging. The interplay of product-to-shipping-box ratio and the ease-of-openingInnsbruck, May 2019Design award or functional information?
a longitudinal study on their relevance in driving product design, consumer emotions and behaviorInnsbruck, May 2020- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Charity advertising effectiveness
the interplay between self-construal and frequency framing of risk on customers’ attitude and behavioural intentionInnsbruck, May 2018