Schlagwort : Innsbruck
Sport business in alpine tourism destinations
analysing factors of competitivenessInnsbruck, Oktober 2020- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The impact of perceived CSR on employees in family firms
an investigation of direct, mediating, and moderating effectsInnsbruck, May 2020The relevance of entrepreneurial orientation for family business performance
a study on entrepeneurial attitudes, performance goals and heterogeneity of family firms2015Marketing the familiy
the influence of different brand signals on the customer's behavioural intentionInnsbruck, December 2019- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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The motivation and subsequent motivational consequences of indoor sports climbers
a self-determination theory perspectiveInnsbruck, May 2018 Practices of local authenticity and international front line employees in hospitality firms
a management approachInnsbruck, 05, 2019Exploring broken career paths in the hospitality industry
the role of critical incidentsInnsbruck, May 2018Changing responsible behavior
implications for the development of sustainable tourismInnsbruck, 29.05.2021- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Tourism meets agriculture
sustainable concepts of a regional destination developmentInnsbruck, 27.05.2020 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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Organizing for M&A success
an analysis of acquisition experience and its contextual dependenciesInnsbruck, December 2020 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
M&A and innovation
contextual perspectives on non-organic growth and adaptation strategiesInnsbruck, 13.07.2020 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Employer branding via social media for generation Y
the situation of family businesses & non-family businessesInnsbruck, May 2018