Schlagwort : Innsbruck
Reactions on algorithms
a systematic literature review of algorithm aversion and algorithm appreciationInnsbruck, May 2020- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
International positioning of a B2B brand
the case of ADLER Lacke in the wood-processing industryInnsbruck, May 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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Neuromarketing in E-Commerce
mouse tracking as a tool to uncover the cognition of a decision processInnsbruck, Okcober 2020- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
How personality impacts the attractiveness of family firms as employers
Innsbruck, May 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The impact of firm size on corporate financing patterns
Innsbruck, May 2019 Brand associations of fans and non-fans
a case study of soccer clubs in the German BundesligaInnsbruck, May 2020- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Direct marketing of agricultural products
a study of opportunities and barriers in the South Tyrolean hospitality marketInnsbruck, May 2019 - Das Werk ist online nicht zugreifbar
Marketing Strategy : necessary components and internal buy-in
review and reflection with Ivoclar Vivadent AGInnsbruck, 2019 - Das Werk ist online nicht zugreifbar
Small businesses and the challenge of internationalization
a decision-based framework for market evaluation, market entry and brand positioningInnsbruck, 22. November 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Team player or lone fighter?
the impact of portfolio membership on brand performance in the FMCG sectorInnsbruck, May 2018