Jahr : 2019
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Consequences of narrow vs. broad brand positioning
Innsbruck, May 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Direct marketing of agricultural products
a study of opportunities and barriers in the South Tyrolean hospitality marketInnsbruck, May 2019 How digital developments impact brand uniqueness
a case study on personalization and brand equityInnsbruck, May 2019- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
How personality impacts the attractiveness of family firms as employers
Innsbruck, May 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The impact of firm size on corporate financing patterns
Innsbruck, May 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
International positioning of a B2B brand
the case of ADLER Lacke in the wood-processing industryInnsbruck, May 2019 Is more always better?
the effects of argument quantity and match on consumer brand responseInnsbruck, May 2019- Das Werk ist online nicht zugreifbar
Marketing Strategy : necessary components and internal buy-in
review and reflection with Ivoclar Vivadent AGInnsbruck, 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Option bundling and willingness to pay
an exploratory study conducted for BMW in the UkraineInnsbruck, May 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The rising trend of servitization in Tyrolean manufacturing companies
Innsbruck, 17.September 2019 - Das Werk ist online nicht zugreifbar
Small businesses and the challenge of internationalization
a decision-based framework for market evaluation, market entry and brand positioningInnsbruck, 22. November 2019