90 Titel
Adaptation strategies of destinations in response to the COVID-19 pandemic: case studies demonstrating the need to change
In: Tourism Post Covid-19: Coping, Negotiating, Leading Change / Callot, Philippe, (2021), Seite 133-146Vienna : Tourist Research Center Association, 2021- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Alternative winter sport activities
the quantitative analysis of motivation and behavior of ski tourersInnsbruck, May 2018 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The attractiveness of family firm employer brands
insights from the Tyrolean hospitality industryInnsbruck, April 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Die Bedeutung von Kultur für das Destinationenmarketing
eine Fallstudie aus VorarlbergInnsbruck, Juni 2018Changing responsible behavior
implications for the development of sustainable tourismInnsbruck, 29.05.2021- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Corporate branding in horizontal acquisitions
how the integration of corporate brands is influenced by the marketing fit and to what extent its redeployment affects the cost- and revenue-based synergies as well as the performance of the new entityInnsbruck, [2019] Corporate social responsibility in tourism SMEs
an exploratory study of family-owned hotelsInnsbruck, 26.05.2022- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Crowdinvesting
eine mögliche alternative Finanzierungsart für KMU im Tourismus?Innsbruck, Oktober 2017 Designing job ads to stimulate the decision to apply: a discrete choice experiment with business students
In: International journal of human resource management, (2021), Seite 1-38Taylor & Francis, 2021- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Destination authenticity
a content analysis of destination websites in south tyrolInnsbruck, May 2022 - Das Werk ist online nicht zugreifbar
Digital transformation for small and medium sized enterprises (SMES)
integrative perspectives on technologies, driving forces, processes, and outcomeInnsbruck, 2022 - Das Werk ist online nicht zugreifbar
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Eine Empirische Analyse der Motive von Mountainbiker*innen
Innsbruck, 2023- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Employer branding via social media for generation Y
the situation of family businesses & non-family businessesInnsbruck, May 2018