36 Titel
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Alternative winter sport activities
the quantitative analysis of motivation and behavior of ski tourersInnsbruck, May 2018 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The attractiveness of family firm employer brands
insights from the Tyrolean hospitality industryInnsbruck, April 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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Corporate branding in horizontal acquisitions
how the integration of corporate brands is influenced by the marketing fit and to what extent its redeployment affects the cost- and revenue-based synergies as well as the performance of the new entityInnsbruck, [2019] - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Destination authenticity
a content analysis of destination websites in south tyrolInnsbruck, May 2022 - Das Werk ist online nicht zugreifbar
Digital transformation for small and medium sized enterprises (SMES)
integrative perspectives on technologies, driving forces, processes, and outcomeInnsbruck, 2022 - Das Werk ist online nicht zugreifbar
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Employer branding via social media for generation Y
the situation of family businesses & non-family businessesInnsbruck, May 2018 - Das Werk ist online nicht zugreifbar
Enabling and Enhancing Innovation
Aspects of Agility, Management Innovation, and Novel Innovation ProceduresInnsbruck, 2023 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Enhancing social Inclusion in leisure and travelling
stakeholder identities towards accessible tourism developmentInnsbruck, 20. September 2023 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Environmentally sustainable hotel practices
<<a>> case study on certified green star hotels in El GounaInnsbruck, 31.05.2022 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
EO and performance in low and high environmental uncertainty firms in the tourism industry
a configurational approachInnsbruck, April 2018 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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From strategies for sustainable tourism to the implementation of responsible tourism practices
exploring the role of destination management organizationsInnsbruck, June 2022 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The influence of event and destination image on resident’s attitude and support towards sport events
a case study of the UCI World Championship Innsbruck-Tyrol 2018Innsbruck, May 2018 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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Innovation management in ecosystems
the role of entrepreneurship and governance for value creation in tourism and hospitalityInnsbruck, 25. September 2020 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
M&A and innovation
contextual perspectives on non-organic growth and adaptation strategiesInnsbruck, 13.07.2020 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Media discourses about Austrian and Swiss glacier ski areas in the post war decades
Innsbruck, 09.08.2021