93 Titel
Inclusive tourism as an opportunity for digital offer & destination development
senior marketing and digitalization of inclusive service chains as an opportunity for competitive advantage in alpine regionsInnsbruck, 27.07.2020Sport business in alpine tourism destinations
analysing factors of competitivenessInnsbruck, Oktober 2020- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Tourismus und Landwirtschaft
diversifizierungspotential landwirtschaftlicher BetriebeIgls, Oktober 2021 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Alternative winter sport activities
the quantitative analysis of motivation and behavior of ski tourersInnsbruck, May 2018 Changing responsible behavior
implications for the development of sustainable tourismInnsbruck, 29.05.2021Consumer Behaviour in Ecotourism: A systematic analysis
Innsbruck, 2024- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Corporate branding in horizontal acquisitions
how the integration of corporate brands is influenced by the marketing fit and to what extent its redeployment affects the cost- and revenue-based synergies as well as the performance of the new entityInnsbruck, [2019] Corporate social responsibility in tourism SMEs
an exploratory study of family-owned hotelsInnsbruck, 26.05.2022- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Crowdinvesting
eine mögliche alternative Finanzierungsart für KMU im Tourismus?Innsbruck, Oktober 2017 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Destination authenticity
a content analysis of destination websites in south tyrolInnsbruck, May 2022 - Das Werk ist online nicht zugreifbar
Digital transformation for small and medium sized enterprises (SMES)
integrative perspectives on technologies, driving forces, processes, and outcomeInnsbruck, 2022 - Das Werk ist online nicht zugreifbar
- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Eine Empirische Analyse der Motive von Mountainbiker*innen
Innsbruck, 2023