10 Titel
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Corporate branding in horizontal acquisitions
how the integration of corporate brands is influenced by the marketing fit and to what extent its redeployment affects the cost- and revenue-based synergies as well as the performance of the new entityInnsbruck, [2019] - Das Werk ist online nicht zugreifbar
Digital transformation for small and medium sized enterprises (SMES)
integrative perspectives on technologies, driving forces, processes, and outcomeInnsbruck, 2022 - Das Werk ist online nicht zugreifbar
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Enabling and Enhancing Innovation
Aspects of Agility, Management Innovation, and Novel Innovation ProceduresInnsbruck, 2023 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Enhancing social Inclusion in leisure and travelling
stakeholder identities towards accessible tourism developmentInnsbruck, 20. September 2023 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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Innovation management in ecosystems
the role of entrepreneurship and governance for value creation in tourism and hospitalityInnsbruck, 25. September 2020 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
M&A and innovation
contextual perspectives on non-organic growth and adaptation strategiesInnsbruck, 13.07.2020 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Organizing for M&A success
an analysis of acquisition experience and its contextual dependenciesInnsbruck, December 2020 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Reputational consequences of signaling family business
an investigation across stakeholders, cultures, and contextsInnsbruck, March 6, 2023