Go to page
 

Bibliographic Metadata

Title
Die Bedeutung der Fachkraft im Bildungsprozess des Kindes in Kindertageseinrichtungen : eine qualitative Untersuchung / Jonas Benedict Otto
AuthorOtto, Jonas Benedict
Thesis advisorSmidt, Wilfried
PublishedInnsbruck, Februar 2018
Description186 Blätter
Institutional NoteUniversität Innsbruck, Masterarbeit, 2018
Date of SubmissionFebruary 2018
LanguageGerman
Document typeMaster Thesis
Keywords (DE)Kindheit / Kindertageseinrichtung / Bildungsrahmenplan / Selbstbildung / Ko-Konstruktion / Didaktik / Bildungsverständnis / Qualität / Bildungsprozess / Lernprozess / Elementarpädagogik
Keywords (GND)Kindertagesstätte / Kleinkinderziehung / Bildungsprozess / Lernen / Erzieher
URNurn:nbn:at:at-ubi:1-17913 Persistent Identifier (URN)
Restriction-Information
 The work is publicly available
Files
Die Bedeutung der Fachkraft im Bildungsprozess des Kindes in Kindertageseinrichtungen [1.29 mb]
Links
Reference
Classification
Stats
The PDF-Document has been downloaded 50 times.
License
CC-BY-NC-SA-License (4.0)Creative Commons Attribution - NonCommercial - ShareAlike 4.0 International License