13 Titel
Eine Empirische Analyse der Motive von Mountainbiker*innen
Innsbruck, 2023- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Employer branding via social media for generation Y
the situation of family businesses & non-family businessesInnsbruck, May 2018 - Das Werk ist online nicht zugreifbar
Enabling and Enhancing Innovation
Aspects of Agility, Management Innovation, and Novel Innovation ProceduresInnsbruck, 2023 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Enhancing social Inclusion in leisure and travelling
stakeholder identities towards accessible tourism developmentInnsbruck, 20. September 2023 Entrepreneurial behaviour, firm size and financial performance: the case of rural tourism family firms
In: Tourism Recreation Research, 43 (2018), 1, S. 2-14Taylor & Francis, 2018- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Environmentally sustainable hotel practices
<<a>> case study on certified green star hotels in El GounaInnsbruck, 31.05.2022 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
EO and performance in low and high environmental uncertainty firms in the tourism industry
a configurational approachInnsbruck, April 2018 Exploring broken career paths in the hospitality industry
the role of critical incidentsInnsbruck, May 2018- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Exploring the crowding-satisfaction relationship of skiers: the role of social behavior and experiences
In: Journal of Travel and Tourism Marketing, Online First (2020), S. 1-15Taylor & Francis, 2020Exploring the role of service quality, atmosphere and food for revisits in restaurants by using a mystery guest approach
In: Journal of Hospitality and Tourism Insights, Online First (2020), S. 19 SeitenEmerald Publishing, 2020