63 Titel
Digital representations of alpine food heritage
market responses and consumer appreciationsInnsbruck, November 2019- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Algorithmic consumer culture
an exploratory approach to cultural transformation through algorithmic content mediation on YouTubeInnsbruck, 30.5.2021 Algorithmic consumer cultures
an exploratory approach on memetic content streams on YouTubeInnsbruck, 19.07.2022- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
An investigation into the destruction and reconstruction of consumer trust
<<the>> COVID-19 Ischgl brand crisisInnsbruck, May 2022 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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Co-creating brand value through user-generated content on Instagram
exemplified by the effect of user-generated content on brands within the interior industryInnsbruck, May 2019 - Das Werk ist online nicht zugreifbar
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Consumers and their smart objects
understanding the dynamics of human-object-relationshipsInnsbruck, May 2021 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Consumers’ perceptions of sustainability signals in the context of fashion
a signaling theory perspectiveInnsbruck, September 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich