21 Titel
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The moderating effects of communication styles and reciprocity on the spending behavior of loyal customers
Amann, LenaInnsbruck, August 2020 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Advertising effectiveness
<<the>> role of visual and verbal elements in social media adsBachmann, JohannesInnsbruck, May 2022 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Balancing taste regimes
young South Tyrolean females' practices of personal appearanceEgger, SandraInnsbruck, May 2018 Does language make a difference?
the role of emotional words for advice taking and satisfaction in online financial servicesGottwald, JohannesInnsbruck, 23.05.2022- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Advising effectiveness
the role of charismatic advisors in organizational crisesHebborn, HeikeInnsbruck, May 2018 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Overcoming the ethnic bias
a study on the impact of communication in service encountersKermer, FranziskaInnsbruck, 31st May 2023 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
What is the right gift for my beloved partner?
how interpersonal dynamics and types of advice shape the advice seeking processKlocker, Jasmin AnnaInnsbruck, May 2019 Would you tip and come back?
a study on the ethnic bias in a service encounterKozina, IvanInnsbruck, May 2022- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Inclusive advertising and its impact on consumer's brand perception
Krupinski, Amira LaraInnsbruck, 25.05.2023 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Are you ready to change your health behavior? the impact of affect and self-regulatory focus on advice taking
Niedermaier, VerenaInnsbruck, 30th of May 2023 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The influence of new media marketing communications on relationships in business-to-business markets
Nixel, Maya AlisaInnsbruck, May 2019 Sensorimotor experiences in servicescapes predict attitude formation through memory dynamics: a longitudinal study
Reitsamer, Bernd ; Streicher, Mathias ; Teichmann, KarinIn: Psychology & Marketing, 37 (2020), 3, S. 479-487Wiley, 2020- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The influence of emotions and the ad claim on the effectiveness of display ads
Schmid, KatharinaInnsbruck, September 2022 The importance of perceived fairness in product customization settings
Scholl-Grissemann, Ursula ; Stokburger-Sauer, Nicola E. ; Teichmann, KarinIn: Service Industries Journal, (2020), S. 1-20Taylor & Francis, 2020- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Advice strategies in consultation services
a field study in the banking industrySchröter, Selina ChristineInnsbruck, May, 2018 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Perceived risk in adventure tourism
understanding consumers' risk assessment and the effectiveness of warning strategiesSchulz, PhilippInnsbruck, 30.05.2022 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Do loyal customers pay more?
the moderating effect of a service provider’s communication style on the loyalty-profitability linkSchwemberger, LisaInnsbruck, May 2019 The effect of communication and price dynamics on the loyalty - profitability relationship
an empirical investigation in the service industrySchönherr, TheresaInnsbruck, May 2019- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The role of dynamics in customer-company communication and their impact on firm profitability
Steinlechner, Marie-SophieInnsbruck, May 2019 Loyal customers' tipping points of spending for services: a reciprocity perspective
Teichmann, KarinIn: European journal of marketing, 55 (2021), 13, Seite 202-229Emerald Publishing, 2021
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