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The influence of range anxiety on the buying preference for electric vehicles
Agic, DenisInnsbruck, May 2023 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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The dynamics of range anxiety and electric vehicle adoption
Baden, Katharina BenedettaInnsbruck, May 2022 - Das Werk ist online nicht zugreifbar
Option bundling and willingness to pay
an exploratory study conducted for BMW in the UkraineBehringer, DanielInnsbruck, May 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
International positioning of a B2B brand
the case of ADLER Lacke in the wood-processing industryBildstein, ErikInnsbruck, May 2019 The influence of construal level on the need for stimulative products
Brodbeck, AndreInnsbruck, August 2020- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Creating a Customer Journey for Hollu’s new D2C Brand holluhome: Target Groups, Touchpoint Design and Success Monitoring
Brunnengräber, Anna LenaInnsbruck, 2023 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Stakeholder-oriented brand building
strategies for small enterprisesBurgemeister, SinjaInnsbruck, May 2018 Suitability of print magazines as a communication medium of content marketing to enhance customer retention and to strengthen the brand image in a digitalized [...]
Conzen, Leonard BenediktInnsbruck, August 2020- Das Werk ist online nicht zugreifbar
Marketing Strategy : necessary components and internal buy-in
review and reflection with Ivoclar Vivadent AGDrexel, BeatriceInnsbruck, 2019 The impact of electronic Word of Mouth on sales performance of newly listed products on Amazon
Eisl, MarioInnsbruck, May 2019- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
How personality impacts the attractiveness of family firms as employers
Enderle, DennisInnsbruck, May 2019 The effect of communicating the family firm status on customers' willingness to pay and job seekers' salary requirement
Gamper, ChristophInnsbruck, May 2020- Das Werk ist online nicht zugreifbar
Small businesses and the challenge of internationalization
a decision-based framework for market evaluation, market entry and brand positioningGassner, Lukas ; Molter, Julius ; Neurauter, ThomasInnsbruck, 22. November 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Digital transformation from a change and leadership perspective
Gfrerer, AnnelieseInnsbruck ; Munich, May 2021 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Perceived family and non-family firms
comparison between Germany and the USAGrumer, JonasInnsbruck, 29.07.2021 Neuromarketing in E-Commerce
mouse tracking as a tool to uncover the cognition of a decision processHeimrich, AlexanderInnsbruck, Okcober 2020What associations are made with the term “family business” by individuals within different cultures?
Husukic, EminaInnsbruck, 01.03.2022- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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