Autor / Beteiligte : Hemetsberger, Andrea
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Hypebeasts & sneakers
how artifical scarcity, hype and digital marketplaces drive the sneaker consumption cultureBeule, MauritzInnsbruck, 30.05.2022A picturesque journey
the visual co-creation of destination brandsBiscardi, ElenaInnsbruck, November 2019- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The institutionalization of downhill biking
the case of Innsbruck as a bike cityBretzke, TobiasInnsbruck, August 2020 Mapping privacy-related discourse on twitter and reddit
towards a better understanding of imagined affordances and their impact on discursive networksCocard, CynthiaInnsbruck, 23.05.2023- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The visual co-construction of a female fitness brand
a multiple stakeholder analysis of women`s bestDedic, HarisInnsbruck, 25.08.2021 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Consuming commodified selves
the consumption of fitness performances on InstagramDinoto, MarcoInnsbruck, May 2018 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Co-creating brand value through user-generated content on Instagram
exemplified by the effect of user-generated content on brands within the interior industryDjuric, TamaraInnsbruck, May 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Consumers and their smart objects
understanding the dynamics of human-object-relationshipsEberhardt, SvenjaInnsbruck, May 2021 Digital yoga culture
assembling yoga consumption on InstagramEhrenecker, Lisa DanielaInnsbruck, May 2020- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Beyond liquidity
nomadic consumption between detachment and attachmentErnst, NinaInnsbruck, August 2021 Locked-down vanlife
identity projects of digital nomads amid the challenges of the global Covid-19 pandemicFiedler, ChristianInnsbruck, 31.05.2022- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
(De-)stabilizing mainstream tourism
an investigation of user-generated sustainable travel content on instagramFingerling, MoritzInnsbruck, 31.05.2021 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Assembling a link to the past
consumers' expressive nostalgia on InstagramFlörl, RamonaInnsbruck, July 2021 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The COVID-19 Ischgl brand crisis
exploring the role of stakeholders' responsibility attributions in ideological containmentGaudenzi, AnnaInnsbruck, May 2021The threat of perceived hypocrisy of CSR (Corporate Social Responsibility) activities in branding
a brand communication guidelineGebhardt, FabianInnsbruck, 09.07.2023Social media enabled market shaping
an analysis of the visual rhetoric of fast and sustainable fashion content on instagramGeller, JuliaInnsbruck, August 2020
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