Autor / Beteiligte : Hemetsberger, Andrea
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Consuming materiality in the digital age
Innsbruck, 09. Februar 2023 Hypebeasts & sneakers
how artifical scarcity, hype and digital marketplaces drive the sneaker consumption cultureInnsbruck, 30.05.2022- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The institutionalization of downhill biking
the case of Innsbruck as a bike cityInnsbruck, August 2020 Mapping privacy-related discourse on twitter and reddit
towards a better understanding of imagined affordances and their impact on discursive networksInnsbruck, 23.05.2023- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The visual co-construction of a female fitness brand
a multiple stakeholder analysis of women`s bestInnsbruck, 25.08.2021 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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Co-creating brand value through user-generated content on Instagram
exemplified by the effect of user-generated content on brands within the interior industryInnsbruck, May 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Consumers and their smart objects
understanding the dynamics of human-object-relationshipsInnsbruck, May 2021 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Locked-down vanlife
identity projects of digital nomads amid the challenges of the global Covid-19 pandemicInnsbruck, 31.05.2022- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
(De-)stabilizing mainstream tourism
an investigation of user-generated sustainable travel content on instagramInnsbruck, 31.05.2021 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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The COVID-19 Ischgl brand crisis
exploring the role of stakeholders' responsibility attributions in ideological containmentInnsbruck, May 2021The threat of perceived hypocrisy of CSR (Corporate Social Responsibility) activities in branding
a brand communication guidelineInnsbruck, 09.07.2023Social media enabled market shaping
an analysis of the visual rhetoric of fast and sustainable fashion content on instagramInnsbruck, August 2020