835 Titel in Universität Innsbruck Fakultät für Betriebswirtschaft Institut für Strategisches Management, Marketing und Tourismus
(De-)stabilizing the digitized fashion market on Instagram-dynamics of visual performative assemblages
In: Consumption, Markets and Cultures, 23 (2020), 2, S. 195-213Taylor & Francis, 20201+1=3?
examining the challenges and success factors of collaboration between corporations and startupsInnsbruck, May 2020- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
A look at the present and future: the power of emotions in the interplay between motivation, expectation and attitude in long-distance hikers
In: Journal of Destination Marketing & Management, 19 (2021), Artikel-ID 100527, Seite 1-13Elsevier, 2021A psychophysiological investigation of mourning: there are two sides to the story
In: Motivation and emotion, 46 (2022), 2, Seite 276-290Springer, 2022A safe haven in times of crisis: the appeal of family companies as employers amid the COVID-19 pandemic
In: Journal of family business strategy, 14 (2023), 1 Artikel-ID 100520, Seite 1-13Elsevier, 2023- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Absorbed in thought
the effect of construal level on perceived intensity of auditory stimulationInnsbruck, May 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Activating broad attention via digital in-Store communication
Innsbruck, Juni 2018 Adaptation strategies of destinations in response to the COVID-19 pandemic: case studies demonstrating the need to change
In: Tourism Post Covid-19: Coping, Negotiating, Leading Change / Callot, Philippe, (2021), Seite 133-146Vienna : Tourist Research Center Association, 2021- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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Adoption of ‘Social Innovation’ in Tyrol
how the civic society can be persuaded to adopt and engage in social innovationsInnsbruck, May 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Advertising effectiveness
<<the>> role of visual and verbal elements in social media adsInnsbruck, May 2022 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Advertising effectiveness in skateboarding
the role of verbal content, endorsers and self-construalInnsbruck, May 2018 Advertising effectiveness
the interplay of verbal content, endorsers and self-construal in eventsInnsbruck, 30.05.2021Advertising effectiveness
the role of emotions and cognitive load in social media advertisingInnsbruck, May 2023- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Advertising effectiveness
the role of emotions in social media ads and the influence of cognitive loadInnsbruck, 31.05.2023 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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Advice taking in online financial services
does smiling of the service consultant matter?Innsbruck, 31.05.2022 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Advice taking in the context of curated shopping
examining the role of advisor expertise and social benefitsInnsbruck, May 2018