835 Titel in Universität Innsbruck ›› Fakultät für Betriebswirtschaft ›› Institut für Strategisches Management, Marketing und Tourismus
zu den Filteroptionen(De-)stabilizing the digitized fashion market on Instagram-dynamics of visual performative assemblages
Schöps, Jonathan D ; Kogler, Stephanie ; Hemetsberger, AndreaIn: Consumption, Markets and Cultures, 23 (2020), 2, S. 195-213Taylor & Francis, 20201+1=3?
examining the challenges and success factors of collaboration between corporations and startupsSpengler, Anna MarieInnsbruck, May 2020- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
A five-dimensional model of creative behaviors in team's and its influence on Innovation output
Hoffend, Marie CarlottaInnsbruck, 2023 A look at the present and future: the power of emotions in the interplay between motivation, expectation and attitude in long-distance hikers
Happ, Elisabeth ; Hofmann, Verena ; Schnitzer, MartinIn: Journal of Destination Marketing & Management, 19 (2021), Artikel-ID 100527, Seite 1-13Elsevier, 2021A psychophysiological investigation of mourning: there are two sides to the story
Hoffmann, Alexandra ; Maran, Thomas ; Grünbaum, Tilman ; Liegl, Simon ; Lobis, Ulrich ; Sachse, PierreIn: Motivation and emotion, 46 (2022), 2, Seite 276-290Springer, 2022A safe haven in times of crisis: the appeal of family companies as employers amid the COVID-19 pandemic
Jaufenthaler, PhiippIn: Journal of family business strategy, 14 (2023), 1 Artikel-ID 100520, Seite 1-13Elsevier, 2023- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Absorbed in thought
the effect of construal level on perceived intensity of auditory stimulationWalter, Linda KatrinInnsbruck, May 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Activating broad attention via digital in-Store communication
Ramsauer, Nina TheresaInnsbruck, Juni 2018 Adaptation strategies of destinations in response to the COVID-19 pandemic: case studies demonstrating the need to change
Peters, Mike ; Eichelberger, Sarah ; Pikkemaat, BirgitIn: Tourism Post Covid-19: Coping, Negotiating, Leading Change / Callot, Philippe, (2021), Seite 133-146Vienna : Tourist Research Center Association, 2021- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Adopting open strategy
drivers and barriers for established organizationsHeckmann, TanjaInnsbruck, May 2020 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Adoption of ‘Social Innovation’ in Tyrol
how the civic society can be persuaded to adopt and engage in social innovationsKigle, ThomasInnsbruck, May 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Advertising effectiveness
<<the>> role of visual and verbal elements in social media adsBachmann, JohannesInnsbruck, May 2022 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Advertising effectiveness in skateboarding
the role of verbal content, endorsers and self-construalSchmit, François ErnestInnsbruck, May 2018 Advertising effectiveness
the interplay of verbal content, endorsers and self-construal in eventsBlaschkiewitz, Sebastian PhillipInnsbruck, 30.05.2021Advertising effectiveness
the role of ad appeals and endorsementLasch Macaya, Maria FernandaInnsbruck, May 2020Advertising effectiveness
the role of emotions and cognitive load in social media advertisingSailer, TamaraInnsbruck, May 2023- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Advertising effectiveness
the role of emotions in social media ads and the influence of cognitive loadWand, LuisaInnsbruck, 31.05.2023 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Advice strategies in consultation services
a field study in the banking industrySchröter, Selina ChristineInnsbruck, May, 2018 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Advice taking in online financial services
does smiling of the service consultant matter?Wiedmann, Sabine KatharinaInnsbruck, 31.05.2022 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Advice taking in the context of curated shopping
examining the role of advisor expertise and social benefitsWanisch, Anna TeresaInnsbruck, May 2018
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