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Absorbed in thought
the effect of construal level on perceived intensity of auditory stimulationWalter, Linda KatrinInnsbruck, May 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Activating broad attention via digital in-Store communication
Ramsauer, Nina TheresaInnsbruck, Juni 2018 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Advertising effectiveness
<<the>> role of visual and verbal elements in social media adsBachmann, JohannesInnsbruck, May 2022 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Advertising effectiveness in skateboarding
the role of verbal content, endorsers and self-construalSchmit, François ErnestInnsbruck, May 2018 Advertising effectiveness
the interplay of verbal content, endorsers and self-construal in eventsBlaschkiewitz, Sebastian PhillipInnsbruck, 30.05.2021Advertising effectiveness
the role of ad appeals and endorsementLasch Macaya, Maria FernandaInnsbruck, May 2020Advertising effectiveness
the role of emotions and cognitive load in social media advertisingSailer, TamaraInnsbruck, May 2023- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Advertising effectiveness
the role of emotions in social media ads and the influence of cognitive loadWand, LuisaInnsbruck, 31.05.2023 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Advice strategies in consultation services
a field study in the banking industrySchröter, Selina ChristineInnsbruck, May, 2018 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Advice taking in online financial services
does smiling of the service consultant matter?Wiedmann, Sabine KatharinaInnsbruck, 31.05.2022 Algorithmic consumer cultures
an exploratory approach on memetic content streams on YouTubeSainz Fernandez, TeresaInnsbruck, 19.07.2022- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
An investigation into the destruction and reconstruction of consumer trust
<<the>> COVID-19 Ischgl brand crisisHämmerle, AngelaInnsbruck, May 2022 Analyzing the family business brand
a job-seekers’ perspectivePaulowitsch, DorotheaInnsbruck, May 2020- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Appealing Instagram advertising
the impact of organization’s & influencer’s credibility on consumer behaviour exemplified by Porsche SwitzerlandBesemer, KatharinaInnsbruck, May 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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The application of corporate prediction markets
a systematic review and implications for the strategy contextHelmreich, CamillaInnsbruck, May 2020 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Applying corporate branding to non-profit organizations
the case of the Bäckerei in InnsbruckSchwarz, KatrinInnsbruck, May 2018
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