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Absorbed in thought
the effect of construal level on perceived intensity of auditory stimulationInnsbruck, May 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Activating broad attention via digital in-Store communication
Innsbruck, Juni 2018 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Advertising effectiveness
<<the>> role of visual and verbal elements in social media adsInnsbruck, May 2022 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Advertising effectiveness in skateboarding
the role of verbal content, endorsers and self-construalInnsbruck, May 2018 Advertising effectiveness
the interplay of verbal content, endorsers and self-construal in eventsInnsbruck, 30.05.2021Advertising effectiveness
the role of emotions and cognitive load in social media advertisingInnsbruck, May 2023- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Advertising effectiveness
the role of emotions in social media ads and the influence of cognitive loadInnsbruck, 31.05.2023 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
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Advice taking in online financial services
does smiling of the service consultant matter?Innsbruck, 31.05.2022 Algorithmic consumer cultures
an exploratory approach on memetic content streams on YouTubeInnsbruck, 19.07.2022- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
An investigation into the destruction and reconstruction of consumer trust
<<the>> COVID-19 Ischgl brand crisisInnsbruck, May 2022 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Appealing Instagram advertising
the impact of organization’s & influencer’s credibility on consumer behaviour exemplified by Porsche SwitzerlandInnsbruck, May 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The applicability of mouse tracking in consumer research
Innsbruck, June 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The application of corporate prediction markets
a systematic review and implications for the strategy contextInnsbruck, May 2020 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Applying corporate branding to non-profit organizations
the case of the Bäckerei in InnsbruckInnsbruck, May 2018