92 Titel
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Alternative winter sport activities
the quantitative analysis of motivation and behavior of ski tourersSchulz, MalteInnsbruck, May 2018 An analysis of the effect of COVID-19 on SMEs in cluster and its impact on social innovation and collaboration
Heim-Ohmayer, MarleenInnsbruck, April 2021- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
The attractiveness of family firm employer brands
insights from the Tyrolean hospitality industryKlingler, Johanna StefanieInnsbruck, April 2019 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Bankruptcy prediction in alpine tourism
a West Austrian considerationTänzel, MarcusInnsbruck, May 2019 Die Bedeutung von Kultur für das Destinationenmarketing
eine Fallstudie aus VorarlbergSchweigebauer, GabrieleInnsbruck, Juni 2018A bibliometric analysis of the last 30 years of research on entrepreneurship in tourism and hospitality
Pletzer, ThomasInnsbruck, May 2018Changing responsible behavior
implications for the development of sustainable tourismMaier, ThereseInnsbruck, 29.05.2021- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Corporate branding in horizontal acquisitions
how the integration of corporate brands is influenced by the marketing fit and to what extent its redeployment affects the cost- and revenue-based synergies as well as the performance of the new entityRothermel, MarcellaInnsbruck, [2019] Corporate social responsibility in tourism SMEs
an exploratory study of family-owned hotelsHuber, Lea AnnaInnsbruck, 26.05.2022- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Crowdinvesting
eine mögliche alternative Finanzierungsart für KMU im Tourismus?Kuess, RaimundInnsbruck, Oktober 2017 - Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Destination authenticity
a content analysis of destination websites in south tyrolSchmidt, Friederike PaulaInnsbruck, May 2022 - Das Werk ist online nicht zugreifbar
Digital transformation for small and medium sized enterprises (SMES)
integrative perspectives on technologies, driving forces, processes, and outcomeMeier, AndreaInnsbruck, 2022 Digital transformation in incumbent SMEs
understanding the role of knowledgeGordes, JanaInnsbruck, 28.05.2021- Das Werk ist online nicht zugreifbar
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Digitalization in SMEs
the adoption of ICT and its impact on customer loyaltyPantovic, TatijanaInnsbruck, May 2018 Der Einfluss von Produkten mit der Bezeichnung „Regional“ oder „Regionale Herkunft“ auf die Produktwahrnehmung und Kaufentscheidung von TouristInnen
Huber, Maria AnnaInnsbruck, Januar 2019- Das Dokument ist auf Wunsch des Urhebers/der Urheberin online nicht zugänglich
Employer branding via social media for generation Y
the situation of family businesses & non-family businessesRogg, JulianInnsbruck, May 2018
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